Skip to main content
Coș de CumpărăturiClose Cart

TERMENE ȘI CONDIȚII

GENERAL

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul iconik.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor mai jos enumerate. Pentru a fi informat despre toate condițiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeți toate secțiunile următoare. Dodoi Cristina – Elena PFA își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertelor, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor; de asemenea, Dodoi Cristina – Elena PFA își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare, care pot surveni în urma unor greșeli de redactare, lipsa de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil. Aceste erori nu obligă Dodoi Cristina – Elena PFA la nici o acțiune.

DEFINIȚIE TERMENE

iconik – magazinul online iconik este deținut și administrat prin intermediul site-ului www.iconik.ro (denumit în continuare “Site”) de către Dodoi Cristina – Elena PFA, cu sediul social în strada Sobarilor nr. 38A, Cluj – Napoca, jud. Cluj, cod unic de înregistrare 42706789, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului F12/813/2020.

Site – domeniul iconik.ro.

Vânzător – Dodoi Cristina – Elena PFA, cu sediul social în strada Sobarilor nr. 38A, Cluj – Napoca, jud. Cluj, cod unic de înregistrare 42706789, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului F12/813/2020.

Cumpărător / Client – persoana fizica de peste 16 ani, firma sau altă entitate juridică ce accesează Site-ul și plasează o Comandă;

Comandă – documentul electronic cu ajutorul căruia Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenția sa de a achiziționa produse de pe Site.

Coș de cumpărături – secțiune din Cont în care Utilizatorul poate să adauge produse pe care dorește să le achiziționeze.

Conținut

  • toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor sau Clienților săi de către iconik prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator al iconik Utilizatorului sau Clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de iconik într-o anumită perioadă.

Contract – reprezintă Comanda confirmată de către Vânzător prin emiterea facturii fiscale. Încheierea Contractului nu are loc la plasarea Comenzii sau emiterea confirmării de primire a acestei Comenzi.

Comunicări comerciale – orice tip de mesaj prin intermediul Site-ului, e-mailului, telefonului mobil în care Vânzătorul îi transmite Utilizatorului informații privitoare la campaniile în derulare, ofertele și promoțiile curente sau viitoare, campanii de retargetare, sondaje de opinie sau informații cu caracter general.

Tranzacție – încasare sau rambursare a unei sume rezultate din vânzarea unui produs prin intermediul Site-ului, în funcție de modalitatea de plată sau rambursare.

Utilizator –  persoană fizică de peste 16 ani, firmă sau altă entitate juridică ce accesează Site-ul.

 

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Preț

Toate prețurile afișate pe www.iconik.ro sunt exprimate în lei (RON) și nu includ TVA, firma Dodoi Cristina – Elena PFA nefiind plătitoare de TVA. www.iconik.ro iși rezervă dreptul de a modifica prețurile de vânzare ale produselor prezentate, cât și promoțiile și ofertele în derulare, fără o notificare în prealabil. În cazul în care acestea se modifică ulterior confirmării comenzii cumpărătorului, facturarea se va face conform prețului afișat pe site în momentul plasării comenzii. Prețurile afișate nu includ cheltuielile de livrare. Orice Utilizator cu vârstă peste 16 ani poate folosi Site-ul pentru a plasa o comandă către Vânzător. Utilizatorul poate comunica cu Vânzătorul prin intermediul adreselor de e-mail și a numerelor de telefon menționate în secțiunea Contact. Vânzătorul are libertatea de a utiliza datele primite de la Utilizator, conform politicii de confidențialitate, în scopul realizării de studii de caz, profil de client, conținut romotional, comportament client în vederea îmbunătățirii serviciilor.

Comandă

Pentru a plasa o comandă pe iconik.ro, cumpărătorul va accesa unul din cele 2 configuratoare, va parcurge cele 3 secțiuni aferente fiecăruia, personalizându-le conform preferințelor și va adaugă produsul în coșul de cumpărături. Prin completarea formularului de comandă și finalizarea plății, Cumpărătorul își asumă răspunderea că toate datele furnizate sunt corecte și complete, în momentul achiziției. Prin finalizarea procesului de Comandă, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul îl poate contacta prin toate mijloacele stipulate, atunci când situația o va impune.

Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, Vânzătorul va trimite Cumpărătorului o previzualizare a comenzii spre confirmare, prin oricare din canalele de comunicare disponibile pe site (e-mail sau Whatsapp). În caz de neconfirmare a previzualizării, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda în termen de 24h printr-o notificare scrisă a Cumpărătorului (e-mail).

Facturare – Plată

După finalizarea Comenzii, Vânzătorul va emite spre Cumpărător o factură pentru produsele livrate, în baza datelor furnizate de acesta, conform legislației în vigoare.

Situl iconik.ro acceptă următoarele modalități de plată:

  • plata ramburs: Clientul va plăti agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului;
  • plata online: Clientul va plăti online cu cardul bancar.

Plata online cu cardul poate fi efectuată în siguranță deplină, prin intermediul procesatorului de plăți Netopia. Mai multe detalii despre acest serviciu se pot gasi pe http://www.mobilpay.ro/public/.

Pentru finalizarea tranzacției, Clientul trebuie să introducă datele necesare autorizării tranzacției în platforma de plăţi MobilPay.

Vânzătorul nu va trimite niciodată un e-mail prin care să solicite Clientului să faca plata într-un anumit cont bancar.  Clientul va ignora astfel de e-mailuri și nu va iniția plata. Astfel de e-mailuri pot fi redirecționate pe adresa hello@iconik.ro.

Livrare 

Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul țării în termen de 5 zile lucrătoare de la data confirmării de către client a previzualizării. Sâmbăta, Duminica și în sărbătorile legale nu se expediază comenzi. Termenul de livrare poate fi depășit in anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.). În cazul în care comanda poate suferi întârzieri de livrare, cumpărătorul va fi anunțat prin e-mail, la adresa menționată în comandă. Vânzătorul va trimite cumpărătorului informare cu privire la livrare și a numărului de AWB. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor pentru o manipulare optimă și transmiterea documentelor necesare livrării. Tariful standard de livrare națională este de 19 lei/colet și va fi afișat în confirmarea comenzii, înainte de alegerea modalității de plată.

Retur

În termen de 14 zile calendaristice, cumpărătorul are dreptul de a returna produsul, dacă acesta nu corespunde așteptărilor sau nevoilor sale. Cumpărătorul va informa vânzătorul de intenția sa de retragere prin  trimiterea unui email pe adresa hello@iconik.ro, în care va comunica solicitarea returului, numărul de comandă și datele contului IBAN. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client.

Vânzătorul va suporta cheltuielile de transport aferente returului în următoarele situații:

  • produsele prezintă deteriorări severe care le fac neconforme sau produsele livrate sunt diferite (specificații, cantitate etc.) față de comanda plasată;
  • produsele prezintă defecte de fabricație.

Cumpărătorul va suporta cheltuielile de transport aferente returului în cazul în care dorește schimbarea produsului din motive care nu țin de condițiile exprimate mai sus (deteriorări severe la livrare, discrepanțe între Comandă și produsul livrat, defecte de fabricație).

Cumpărătorul nu va putea să returneze produsele achiziționate și/sau nu va pretinde orice alte despăgubiri, în următoarele situații:

  • cererea de returnare este făcută după încheierea termenului de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului.
  • produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat, însoțit de documentele aferente.

Cumpărătorul va putea face returul prin intermediul un serviciu de curierat ales de el. Nu se vor accepta retururi prin Poșta Română.

Vânzătorul îi va rambursa Cumpărătorului suma primită, mai puțin costurile de livrare, în decursul a 14 zile calendaristice de la data la care primește returul, prin transfer bancar, în contul IBAN specificat în cererea de retur.

 

TERMENE ŞI CONDIŢII PENTRU ABONAREA LA NEWSLETTER

Newsletter-ul “iconik” (denumit în continuare NEWSLETTER) este un serviciu gratuit furnizat de către Dodoi Cristina – Elena PFA, cu sediul social în Cluj – Napoca, Cluj, strada Sobarilor nr. 38A, nr. de tel. 0772116198, adresa de e-mail: hello@iconik.ro (denumit în continuare FURNIZOR) clienților şi vizitatorilor site-ului (denumiți în continuare UTILIZATORIwww.iconik.ro (denumit în continuare SITE), căruia i se aplică următorii termeni şi condiții:

  1. Newsletter-ul reprezintă un mesaj electronic (e-mail) trimis în mod periodic de către furnizor, utilizatorilor abonaţi, care îşi dau acordul în mod expres şi neechivoc, cu privire la termenii şi condiţiile expuse în prezentul regulament.
  2. Orice utilizator se poate abona la newsletter complet gratuit.
  3. Abonarea la newsletter se face prin completarea formularului de newsletter.
  4. Odată abonat, utilizatorul îşi dă acordul, în mod expres şi neechivoc, cu privire la toate prevederile acestor termeni şi condiţii.
  5. Termenii şi Condiţiile sunt stocate de către Dodoi Cristina – Elena PFA şi sunt accesibile pe Site, în limba română. Termenii şi condiţiile serviciului de newsletter pot fi schimbaţi în orice moment, prin actualizarea lor pe site-ul www.iconik.ro.
  6. Administratorul îşi rezervă dreptul de a bloca accesul utilizatorilor care încalcă regulamentul de utilizare sau legislaţia în vigoare.
  7. Utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a vă transmite informaţii relevante despre produsele noastre, recomandări de produse şi oferte promoţionale.
  8. Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt transmise unor terţi pentru a vă distribui informaţiile specificate mai sus. Nu transmitem, vindem sau cedăm terţilor datele dumneavoastră în scopuri de marketing în afara informaţiilor iconik.

Abonare la newsletter

Pentru a beneficia de acest serviciu gratuit este necesar să vă abonaţi la newsletter. Pentru abonarea la newsletter trebuie să furnizaţi datele personale cerute în formularul de abonare. Datele personale necesare sunt: adresa de e-mail. Furnizorul poate cere şi alte date suplimentare, sub condiţia ca utilizatorul să-şi dea acordul în mod expres şi neechivoc şi cu privire la acestea. Datele introduse în formular trebuie să fie reale. Nu este permisă introducerea datelor false precum şi introducerea de date care nu vă aparţin. Furnizorul îşi rezervă dreptul de a refuza fără o notificare în prealabil abonarea la newsletter dacă se observă că datele introduse în formular nu sunt reale sau nu vă aparţin.

Condiții de utilizare

Rugăm utilizatorul să se asigure că newsletter-ele trimise de către Furnizor ajung la destinaţie (sunt livrate în Inbox). În cazul în care e-mailurile trimise de către furnizor ajung în dosarul (folderul) de Spam / Junk / Bulk / Trash (automat) sau sunt marcate ca fiind Spam de către softul folosit (clientul de e-mail), rugăm utilizatorul să apese pe Not Spam / Not Junk. Furnizorul respectă dreptul la intimitate al utilizatorului, iar în cazul în care utilizatorul nu doreşte să mai primească newsletter-ele trimise de furnizor, este suficient să se dezaboneze, accesând linkul de la sfârşitul e-mailului. Dezabonarea are loc imediat, iar utilizatorul nu va mai primi newslettere ulterioare decât dacă se reabonează.

 

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Întregul conținut al site-ului www.iconik.ro este proprietatea Dodoi Cristina – Elena PFA și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de opere derivate fără acordul expres scris în prealabil al Vânzătorului. În eventualitatea încălcării unor drepturi de autor, este pusă la dispoziție adresa de email hello@iconik.ro. Conținutul, logo-urile, reprezentările stilizate, simbolurile comerciale, imaginile statice, imaginile dinamice prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului. Este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul, alterarea, utilizarea, oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 

TRANSFERAREA BUNURILOR

Proprietatea asupra produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului la adresa indicată în Comandă. Livrare înseamnă semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul ridicării produselor din locațiile fizice ale Vânzătorului).

 

FORȚA MAJORĂ

Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Niciuna din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

LEGEA APLICABILĂ. REZOLVAREA LITIGIILOR

Prezentele Termene și condiții se supun legislației din România. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.