Skip to main content
Coș de CumpărăturiClose Cart

Întrebări Frecvente

Aici găsești răspunsurile la cele mai frecvente întrebări venite din partea clienților noștri.

În cazul în care nu ai găsit un răspuns satisfăcător, te rugăm sa ne contactezi prin oricare din variantele de mai jos:

Detalii despre produse

De unde vă luați datele? Cum știu că proiecțiile afișate în configuratoare sunt corecte?

Tablourile noastre nu sunt și nu vor fi niciodată un print „generic”: redăm fiecare configurare în mod individual și precis pentru timpul și locul ales și garantăm acuratețea!

Tablou Constelație: Cele mai recente cataloage astronomice sunt realizate de profesioniști și sunt stocate pe suport informatic în centre de date. Pentru Europa aceste baze de date sunt puse la dispoziție de Centrul de Date Astronomice din Strasbourg (CDS).

Algoritmul din spatele configuratorul nostru iconik Stars este bazat pe datele din Catalogul Hipparcos al Agenției Spatiale Europene (ESA), un catalog stelar rezultat al misiunii spațiale Hipparcos ce a permis obținerea de date pentru 118.218 de stele.

Poți compara harta astrală creată de noi cu imaginile oferite de oricare din aplicațiile software gratuite disponibile, a căror scop este reprezentarea corpurilor cerești în interiorul unui planetarium virtual. Recomandarea noastră este Stellarium.org .

Tablou Fazele Lunii: Fazele Lunii sunt diferitele forme în care apare Luna luminată de soare, așa cum este ea văzută de pe pământ. Acestea se schimbă treptat, în funcție de mișcarea de revoluție a Lunii în jurul pământului, oferind o vizibilitate ce poate varia între 0% și 100%.

Deși Fazele Lunii sunt la fel la aceeași oră oriunde în lume, în funcție de locație se poate vedea o diferență de inclinație. De aceea Faza Lunii în Emisfera Nordică este observată dintr-o perspectivă inversată sau rotită cu 180 ° comparativ cu Emisfera Sudică.

Perioada de repetare a Fazelor Lunii este numită Lună sinodică și are o durată de aproximativ 29,5 zile. Această ciclicitate ne permite să proiectăm cu acuratețe Fazele Lunii, la o anumită dată din trecut, prezent sau viitor. Perspectiva Fazelor lunii vizualizate de tine este cea din Emisfera Nordică.

Pentru verificarea acurateții fazelor lunii într-un mod foarte simplu: doar privește cerul și compară proiecția oferită de configuratorul nostru cu poziția lunii pe cer. Dacă, totuși, condițiile meteo nu permit ca luna să fie vizibilă, poți accesa pagina Observatorului Astronomic „Amiral Vasile Urseanu” din București care postează în fiecare an detalii și variante grafice cu poziția lunii în fiecare zi a anului curent: astro-urseanu.ro/fazele-lunii/

Ce dimensiuni au printurile?

În prezent oferim printuri cu dimensiuni 21x 20cm (A4), 30x40cm și 40x50cm. La acestea se adaugă dimensunea ramelor.

Intenționăm să lansăm mai multe dimensiuni în viitor și ne-ar plăcea să auzim feedback-ul tău! Te rugăm să ne trimiți sugestiile tale prin formularul de contact.

Ce tip de hârtie folosiți?

Imprimarea este una fine art, cu cerneală cu pigment, pe o hârtie groasă, de 260 GSM, semi-mată, la o rezoluție de 2.880 x 1.440 DPI.

Imaginea finală va fi una de calitate superioară, cu un finish satinat și cu o durabilitatea și o consistență a culorilor îndelungate, chiar și prin expunere la UV.

Printurile sunt înrămate?

Opțional, îți oferim o variantă minimalistă de rame, confecționate din materiale de bună calitate, care vor scoate în evidentă elementele cheie ale tablourilor:

Rame standard

  • profile din MDF melaminat, în varianta alb mat și negru mat (dimensiuni: lățime 18 mm, înălțime 35 mm);
  • protecție frontală din plastic lucios de 0.3 mm;
  • agățătoare ce permite o reglare cât mai ușoară.

Rame premium (Înrămare profesională)

  • profile din lemn de ce mai bună calitate, în varianta alb mat și negru mat (dimensiuni: lățime 20 mm, înălțime 13 mm);
  • sticlă float de 2 mm, incoloră, ce nu modifică culorile imaginii;
  • agățătoare ce permite o reglare cât mai ușoară.

Informații despre comenzi

Cum plasez o comandă?

  1. Alege tipul de tablou pe care ți-l dorești ( iconik Stars sau iconik Moon), parcurge cele 3 secțiuni customizabile (Moment, Design, Mărime), fă setările în funcție de preferințele tale și adaugă produsul în Coș. Configuratorul iți permite să vezi in timp real produsul final.
  2. Vizualizează coșul de cumpărături prin apăsarea butonului din partea de sus a ecranului.
  3. Apasă butonul Comandă și introdu datele tale de contact.
  4. Verifică acuratețea datelor introduse, alege metoda de plată și apasă butonul Plasează comanda.
  5. Dacă ai ales plata cu cardul vei fi direcționat spre procesatorul de plăți. Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, vei primi o previzualizare a comenzii spre confirmare, prin oricare din canalele de comunicare disponibile pe site (e-mail sau Whatsapp). În caz de neconfirmare a previzualizării, ne rezervăm dreptul de a anula comanda în termen de 24h printr-o notificare scrisă (e-mail).

Pot modifica sau anula o comandă deja plasată?

Comanda ta poate fi anulată sau modificată cât timp nu a fost deja printată. Pentru modificarea sau anularea comenzii, te rugăm să folosești formularul de contact sau să ne trimiți un mesaj pe hello@iconik.ro sau cu solicitarea ta, în termen de maxim 2 ore de la confirmarea comenzii.

Nu am primit mail de confirmare a comenzii. Cum procedez?

E-mail-urile de confirmare sunt trimise automat, imediat ce ai înregistrat comanda. Te rugăm să verifici și în SPAM, este posibil să fi ajuns acolo. Dacă nu ai găsit e-mail-ul, contactează-ne pentru suport pe adresa hello@iconik.ro sau la numărul de telefon 0772 116 198.

Pot returna produsul?

Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, produsele personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), sunt exceptate de la dreptul de returnare.

Cu toate acestea ne dorim să fii satisfăcut 100% de produsele iconik. De aceea, îți oferim posibilitatea ca, în cazul în care produsul nu corespunde așteptărilor tale sau pur și simplu nu iți place, să ni-l returnezi. Excepție de la această regulă sunt produsele digitale sau în format PDF care nu se returnează.

Mai multe detalii găsești pe pagina dedicată despre livrare și retur.

Detalii despre livrare

Cum și în cât timp se face livrarea?

Comenzile făcute pe site-ul iconik.ro vor fi livrare prin serviciul de curierat rapid.

Întrucât produsele noastre sunt customizabile, livrarea se va efectua într-un interval de 5 zile lucrătoare de la primirea confirmării (cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică si a sărbătorilor legale).

Termenul de livrare poate fi depășit in anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

În cazul în care vor exista întârzieri în procesarea și/sau livrarea comenzilor, vei fi contactat de un reprezentant al firmei.

Care sunt costurile de livrare?

Tariful standard de livrare națională este de 19 lei și va fi afișat în confirmarea comenzii, înainte de alegerea modalității de plată. Nu percepem taxa pentru kilometri suplimentari.

Coletul primit de la curier prezintă urme de lovire. Cum să procedez?

Dacă produsul a fost deteriorat în timpul transportului, nici o problemă. Trimite-ne o fotografie cu produsul deteriorat dar si o fotografie cu starea ambalajului și ți-l vom înlocui gratuit. Te rugăm să ne trimiți solicitarea pe hello@iconik.ro.

Oferiți livrare internațională?

Deocamdată nu livrăm internațional.

Modalități de plată

Care sunt modalitățile de plată acceptate?

Achizițiile efectuate în magazinul nostru pot fi achitate online, prin card bancar sau ramburs:

  • plata ramburs: CLIENTUL va plăti agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului;
  • plata online: CLIENTUL va plăti online cu cardul bancar.

Plata online cu cardul poate fi efectuată în siguranță deplină, prin intermediul procesatorului de plăți Netopia. Mai multe detalii despre acest serviciu poți găsi pe http://www.mobilpay.ro/public/.

Pentru finalizarea tranzacției, trebuie să introduci datele necesare autorizării tranzacției în platforma de plăţi MobilPay.

Nici o informație legată de cardul tău nu este transferată sau stocată pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți.

NU vom trimite niciodată un e-mail prin care îți vom solicita să faci plata într-un anumit cont bancar. Ignoră orice astfel de e-mailuri și nu iniția plata. Te rugăm să redirecționezi e-mailul la adresa hello@iconik.ro.